GLADIÁTOR X550 EPS
Designově mimořádně vydařený Gladiator
Moderní nástupce populárních dlouhých verzí jednoválcových Gladiatorů! Precizní a líbivý moderní design, komfortní prostor pro jezdce i spolujezdce, nadstandardní základní výbava včetně inovativních praktických nosičů Lock-N-Ride a samozřejmě zcela nově vyvinutý výkonný 500 ccm motor, to jsou hlavní trumfy nového krále dlouhých pětistovek. Novinka přináší dále inovace v konstrukci rámu, řízení a v neposlední řadě v jízdních vlastnostech!
POPIS MODELU
Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!
Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s velmi komfortním posilovačem řízení (EPS)!
Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.
Nový Gladiator X550 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják 3000 lbs, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické nosiče Lock-N-ride, LED denní svícení, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně), ochranné blástry na ruce, výměnné odolné lemy blatníků...
TECHNICKÉ INFORMACE
Kapacity:
Benzinová nádrž:
18,5 litru
Olej motorový:
2,9 litru
Délka:
2350 mm
Šířka:
1160 mm
Výška:
1400 mm
Rozvor (standard/prodloužený):
1480 mm
Suchá hmotnost:
375 kg
Systém pohonu:
Převodovka:
Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál /
převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní
redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4
pohon:
Odpojitelný
Přední
pneu:
25x8-12
Zadní pneu:
25x10-12
Brzdový systém:
Brzdy přední:
Kotoučové hydraulické
Brzda zadní:
Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:
Ano
Odpružení:
Přední:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru:
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.)
14,8 kW / 5600 ot.// 26,8 kW L7e EURO 4// 23,8 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava)
28 kW(38k)/6800 ot./min./
Točivý moment: (off-road úprava)
46 Nm/5800 ot./min
Vrtání x zdvih:
91 mm x 76,2 mm
Objem motoru:
495 cm3
Startování:
Elektrickým startérem
Chlazení motoru:
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:
S mokrou skříní
Plnění motoru:
Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování:
ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů