GLADIÁTOR X520 EPS

Bestseller roku s novým motorem 500 ccm za fantastickou cenu !

Nejdostupnější kvalitní moderní "pětistovka" 4x4 s EPS na českém a slovenském trhu!

Gladiator X520 EPS - silnější dvojče absolutního čtyřkolkového bestselleru Gladiatora X450 znovu posunuje hranice poměr-cena-výkon a zásadně přenastavuje laťku pro pracovní stroje kategorie 500 ccm. Gladiator X520 EPS přináší skvělý výkon motoru z modelu Gladiator X550, vynikající a hravé jízdní vlastnosti modelu Gladiator X450 a zcela nevídanou cenovku na modely kategorie 500 ccm s EPS!

               POPIS MODELU

Gladiator X520 EPS - silnější identické dvojče bestselleru Gladiator X450!

Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm v kombinaci s bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou diferenciálu a řadu moderních prvků a vychytávek, zcela ojedinělých v této kategorii. Model 520 se jasně a logicky řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a definitivně doplňuje řadu pracovních Gladiatorů nové generace "X". Tímto modelem CF Moto definitivně opouští předchozí legendární modely 510, 530, X5, X6 a ukazuje nový trend ve výrobě a technologii modelů generace "X". Volitelná výbava posilovače řízení a výběr z krátké či prodloužené verze, jen podtrhuje péči, kterou výrobce věnoval konstrukci tohoto modelu.

Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.

Nový Gladiator X520 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické ocelové nosiče, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola, 25" víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně)...

                                              TECHNICKÉ INFORMACE

Benzinová nádrž: 15 litru

Olej motorový: 2,9 litru

Délka (standard/prodoužený): 2100 / 2300 mm

Šířka: 1100 mm Výška: 1350 mm

Rozvor (standard/prodloužený): 1260 / 1460 mm

Suchá hmotnost (standard//prodloužený): 345 / 358 kg // 345 kg / 358 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4

pohon: Odpojitelný

Přední pneu: 25x8-12 CST

Zadní pneu: 25x10-12 CST

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické

Brzda zadní: Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda: Ano

Odpružení: Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot. // 26,8 kW L7e EURO 4 // 25,5 kW T3b

Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min. Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min

Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm

Objem motoru: 500 cm3

Startování: Elektrickým startérem

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Mazání: S mokrou skříní

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI

Zapalování: ECU Bosch

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů