Gladiator X450 EPS

Nejprodávanější čtyřkolka ČR a SR


Absolutní bestseller ČR a SR!

Nová generace Gladiatorů v čele s bestsellerem Gladiator X450 nastavuje novou laťku pro pracovní stroje této kategorie a přináší dosud nevídanou kombinaci výkonu, kvality a užitné hodnoty!

S cenou třístovky, výkonem pětistovky a technologií osmistovky se řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a rázně posílá konkurenční modely na smetiště dějin. Díky nižší hmotnosti, přepracovanému, vysoce odolnému podvozku a zbrusu novému, mimořádně výkonnému motoru s kanadským bezspojkovým plně duálním variátorem CVTECH (Made In Canada) dokázal nový "Glad" posunout hranice 450-kové třídy až na nejzazší mez! Volitelná výbava posilovače řízení a dalších moderních systémů jen podtrhuje péči, kterou výrobce věnoval konstrukci tohoto modelu.

POPIS MODELU

Popis modelu Gladiator X450 EPS

Srdcem nejprodávanější čtyřkolky roku 2016 a 2017, Gladiatora X450, je modifikovaný motor z oblíbené "designovky" Gladiator X550, který přináší v této kategorii dosud nevídaný výkon a kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 500ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!

Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s EPS!

Jako tradičně Journeyman do základní ceny dává plnou výbavu a nadstandardní tříletou záruku.

Gladiator X450 je samozřejmě nabitý plnou výbavou a nabízí vše, co má plnohodnotná pracovní 4x4 mít - el. přepínatelný pohon 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, silný naviják, homologované tažné s el. zásuvkou, praktické ocelové nosiče, prostornou schránku pod sedlem, atraktivní LCD displej, atraktivní 12" ALU kola (volitelně), víceplátnové pneumatiky, opěrku a madla pro spolujezdce (volitelně)...

  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Zcela nový výkonný 400 ccm motor bez rozběhové spojky
  • Variator CVTECH - Made in Canada - s motorovou brzdou
  • EPS - posilovač řízení (volitelně)
  • Vstřikování Bosch (Made in Germany)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Zadní diferenciál s elektrickou uzávěrkou (pouze verze Euro 4)
  • Vynikající nové odpružení IV. generace s progresivními pružinami
  • Atraktivní a praktické 12 "duralové disky kol (volitelně)
  • Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST
  • Silný elektrický naviják s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Odolný a praktický systém nosičů (přední i zadní)
  • Opěrka a madla spolujezdce (volitelně)

​* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

.

TECHNICKÉ  INFORMACE

Kapacity:

Benzinová nádrž: 15 litru

Olej motorový: 2,9 litru

Délka (standard/prodoužený): 2100 / 2300 mm

Šířka: 1100 mm

Výška: 1350 mm

Rozvor (standard/prodloužený): 1260 / 1460 mm

Suchá hmotnost (standard/prodloužený): 335 / 350 kg // 345 / 360 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli

4x4 pohon: Odpojitelný

Přední pneu: 25x8-12 / 24x8-12 Black edition

Zadní pneu: 25x10-12 / 24x10-12 Black edition

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické

Brzda zadní: Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC

Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot. // 19 kW L7e EURO 4 // 20,7 kW T3b

Výkon motoru: (off-road úprava) 24 kW (33k)/7000 ot./min.

Točivý moment: (off-road úprava) 35 Nm/5900 ot./min

Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm

Objem motoru: 400 cm3

Startování: Elektrickým startérem

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Mazání: S mokrou skříní

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI

Zapalování: ECU Bosch

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

FOTOGALERIE