Gladiator X8 V-Twin
Nejprodávanější dvouválcová čtyřkolka v ČR a SR!
Nejlepší, nejsilnější, největší, nejprodávanější...ano, spoustu "Nej" si od svého úspěšného vstupu na trh uzmul nejsilnější Gladiator X8 V-Twin! Klíčem úspěchu je bezesporu spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. To vše za fantastickou cenu již od 194.990,- vč. DPH!
POPIS MODELU
Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.
Čtyřkolka Gladiator X8 V-Twin EPS - špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka - s brutální silou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!
Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14" pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14" ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.
TECHNICKÉ INFORMACE
Kapacity:
Benzinová nádrž:
23 litru
Olej motorový:
3,5 litru
Délka:
2320 mm
Šířka:
1180 mm
Výška:
1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený):
1480 mm
Suchá hmotnost:
403 kg // 465 kg T3b
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:
Kardanovými hřídeli
4x4
pohon: Odpojitelný
Přední pneu:
26x9-14
Zadní pneu:
26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední:
Kotoučové hydraulické
Brzda zadní:
Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:
Ano
Odpružení:
Přední (standard verze):
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze):
Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze):
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze):
Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru:
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.)
14,8 kW / 5600 ot.// 43 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava)
46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava)
72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih:
91 mm x 61,5 mm
Objem motoru:
800 cm3
Startování:
Elektrickým startérem
Chlazení motoru:
Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:
S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů