Gladiator X8 V-Twin

Nejprodávanější dvouválcová čtyřkolka v ČR a SR!

Nejlepší, nejsilnější, největší, nejprodávanější...ano, spoustu "Nej" si od svého úspěšného vstupu na trh uzmul nejsilnější Gladiator X8 V-Twin! Klíčem úspěchu je bezesporu spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. To vše za fantastickou cenu již od 194.990,- vč. DPH!

                                                    POPIS MODELU

Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

Čtyřkolka Gladiator X8 V-Twin EPS - špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka - s brutální silou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!

Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14" pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14" ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.

                                                    TECHNICKÉ INFORMACE

Kapacity:

Benzinová nádrž: 23 litru

Olej motorový: 3,5 litru

Délka: 2320 mm

Šířka: 1180 mm

Výška: 1360 mm Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm Suchá hmotnost: 403 kg // 465 kg T3b

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4

pohon: Odpojitelný

Přední pneu: 26x9-14

Zadní pneu: 26x11-14

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické

Brzda zadní: Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot.// 43 kW T3b Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.

Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min

Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm

Objem motoru: 800 cm3

Startování: Elektrickým startérem

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Mazání: S mokrou skříní

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)

Zapalování: ECU Delphi

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů