Gladiator X8 V-Twin FaceLift

Nejprodávanější dvouválcová čtyřkolka ČR a SR

Bestseller v modernizovaném kabátě! Nejprodávanější, nejsilnější, největší ...a spousta dalších "Nej" patří dlouholeté jedničce v kategorii velkých dvouválců. Klíčem úspěchu je bezesporu vysoce spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy. Nyní jsou obě verze, DeLuxe i Standard, dostupné ve faceliftované verzi. Facelift není jen designový, ale zmodernizována a doplněna byla i technika, mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech či automatickým samosvorným zadním diferenciálem.

                                                     POPIS MODELU

Gladiator X8 Facelift

Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4x4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, samosvorným zadním diferenciálem, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

Čtyřkolka Gladiator X8 V-Twin - špičková, výkonná a lehce ovladatelná čtyřkolka - s brutální sílou, nadstandardní tříletou zárukou a tradicí jména Gladiator je X8 jasnou volbou!

Gladiator X8 je doslova nabitý bohatou základní výbavou, která obsahuje vysoce kvalitní ultra odolné 14" pneumatiky Abuzz s agresivním vzorem obuté do luxusních 14" ALU kol, silný 3000 lbs naviják, homologované tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, masivní přední a zadní nosiče, přehledný barevný LCD displej, luxusní ochranné blástry na řídítka.

Verze Gladiator X8 Facelift je atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech a automatickým samosvorným zadním diferenciálem.

  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do "V"
  • EPS - posilovač řízení (volitelně)
  • Vstřikováni Delphi
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál
  • Vynikající nitrogenové tlumiče s možností komfortního nastavení tuhosti a odskoku (verze DeLuxe)
  • Rozměrné plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
  • Elegantní a praktické 14 "duralové disky kol
  • Ultra odolné 14" více-plátnové pneumatiky Abuzz s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Kovaná duralová ramena (verze De Luxe)
  • Duralové kryty ramen a navijáku (verze De Luxe)
  • Modulární systém sedaček Multicargo
  • Přední i zadní masivní nosiče
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu
  • Špičkové přední LED osvětlení
  • EU Homologace pro 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)

* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem

                                               TECHNICKÉ  INFORMACE

Kapacity:

Benzinová nádrž: 23 litru

Olej motorový: 3,5 litru

Délka: 2320 mm

Šířka: 1180 mm

Výška: 1360 mm Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm

Suchá hmotnost: 403 kg / 445 kg L7e EURO 4

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli 4x4

pohon: Odpojitelný

Přední pneu: 26x9-14

Zadní pneu: 26x11-14

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické

Brzda zadní: Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda: Ano

Odpružení:

Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena

Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC

Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot. //16,24 kW L7e EURO 4

Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min. Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min

Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm

Objem motoru: 800 cm3

Startování: Elektrickým startérem

Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem

Mazání: S mokrou skříní

Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)

Zapalování: ECU Delphi

Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů